onsdag, juli 11, 2007

Vi vet ju alla att Ida har kajakfeber nu och jag tänkte att vi kunde sätta oss in i hennes huvud för en dag, ungefär som filmen "I huvudet på John Malkovic" och se hur mycket hon egentligen vill ha en kajak.




Åh kolla vilket kajakväder det är idag. Jag kanske ska ut och kolla om jag hittar nån längs stranden eller nåt, eftersom jag brukar ju hitta det mesta ändå...




...titta, jag hittade en direkt. Jag har nästan lika mycke tur som Alexander i Kalle Anka...




...äsch det var bara en vanlig båt. Det var en snygg färg men ingen kajak...




...här kan man nog paddla kajak. Jag måste gå kolla hur mycket en kajak kostar...




...oj, 20 000:- kostar den dyraste, det var mycket det...




...här är den! Den här vill jag ha! Orange är den också. Jag ska fråga Erik om jag kan få en..




...äum...du..vahettere...du kan ja få en kajak av dig?...




...mmmm visst...




...jippie!! Jag ska få en kajaaak, jag ska få en kajak!!

2 kommentarer:

Hemborg sa...

LYWL

Anonym sa...

haha, kan kolla på de här hur många gånger som helst, de är fantastiskt roligt :) du e bäst! puss