onsdag, juli 04, 2007

Jag hade ju lovat Ida att jag skulle laga mat tills hon kom hem men eftersom jag jobbade så länge så blev det idag istället.
På menyn stod fylld Aubergine med lök, tärnade tomater, inkråm, keso, Sambal Oelek, vitlök och riven ost. Måste säga att den blev riktigt lyckad.
Till efterrätt blev det krossad ananas med marängtak och smulad kexchoklad. Till det, wild africa (typ som dooleys) och en konjak till kaffet.

Kändes som att jag fick några vuxenpoäng men kan tyvärr inte bekräfta det.




3 kommentarer:

Anonym sa...

jag kan bekräfta det! Tusen tack för maten älskling

Anonym sa...

wow erik, ibland förvånar du mig rejält.

Anonym sa...

By the way, farmor och farfar har precis berättat hur mycket de gillar din blogg " åh, han skriver ju så bra, ja oj vad vi skrattade när vi läste om när han inte hade nån bensin i bilen, ja han är så duktig på att uttrycka sig, oh ja han är väldigt smart erik också, väldigt smart" jag var väldigt nära om att upplysa dom om att dom hade fel gällande den där smartheten men sen tänkte jag, äh, låt dom tro det. :)