fredag, maj 18, 2007




Det blev tyvärr inget Liseberg denna gång. vädret var blåsigt (som alltid i göteborg) och vi orkade inte åka in helt enkelt. vi får ta det en annan gång.

Idag har vi varit på freeport, ett ställe med några outlet butiker. Jag köpte ett par nike-skor på nike factory store för 450 riksdaler som egentligen kostade 1800 i butik. It's a nice! som Mr. Christer säger. Sen åkte vi på kungsmässan och där köpte Ida ett par skor.
Nu har vi precis ätit jordgubbar och bullar och kaffe vilket påminde mycket om sommar. Idas farmor fyller år på söndag så vi köpte en blomma och jordgubbar till henne. Det var gott. Jordgubbarna alltså. Inte blomman.

Ikväll ska vi möta upp med Idas kusiner stina och david inne på stan. Vi ska kolla på nåt lokalt band och ta några bägare. De blir nog soft.

Planet hem går 10.45 imorgon tror jag.

På återseende.

1 kommentar:

Hemborg sa...

Hej Erik!
Jag har precis kommit hem från Tennforsen och sitter och läser ditt mail.
Du föreslår ett sammarbete. Ett förslag som jag inte annat kan göra än att applådera för. Jag har väntat på ett liknande förslag länge, men att pressa fram något från min sida har känts fel. Nu har du själv tagit steget och föreslagit det här, vilket känns oerhört bra!
Självklart kan vi sammarbeta Erik. Du framhåller vidare att du just nu är på väg hem från ett jobb i Göteborg (grattis), jag tycker att det låter som en utmärkt idé att vi träffas när du kommer hem och talar igenom saken.
Ser fram emot framtida sammarbete,

/Karl Hemborg, Agent, Livvakt, Assisterande produktions ansvarig, Pr-konsult, Ackompandjerande Tonsättare, Turnéledare, Ljud & Ljus-ansvarig