tisdag, december 04, 2007

Jag vet att uppdateringen har varit skit kass men det har varit mycke på sistone och vi har ju faktiskt flyttat och då har man inte tid att surfa. Sen är jag väl lite lat oxå.

Internet leechar vi för övrigt av nån granne. de e najs.

Hur som helst så börjar vi få in/upp lite grejer i lägenheten och jag har tagit bilder under all byggkaos. Jag håller på att ladda upp massa bilder på bilddagboken nu så förhoppningsvis kommer det finnas bilder där snart.

ni kan kolla in dom på:
http://djhammerdal.bilddagboken.se

bilderna finns på 4 december.

go jul!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tjabba!
Fråga 1: Vart hugger man ved till kaminen i Oslo?
Fråga 2: Hur högt är det i tak, gardinerna ni har satt upp släpade i golvet här hemma.....
Nu hinner jag inte skriva mer för vi ska koka knäck, slakta grisen, blöta lutfisken och väva nya trasmattor till köket.
Puss och kram från tomtemor.

Anonym sa...

HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄJ!
Vi har tagit fram alla påskgrejor, tagit in ris och kineser osv. faan vad kul det är med högtider. Grattis till nya lyan som vi säger i branschen. Hoppas ni får det jättebra o tjänar massor av pengar. delar av fam tog första pudersvängarna i helgen, grymt mycket nysnö i Bydalen. Alla hälsar! Ungarna undrar om ni kommer för att titta på lucia, de får väl lussa när ni kommer hem. Hälsa alla, PUSS Monstret eller nått!

Anonym sa...

Vad nice att du skriver lite,jag får kolla alla era bloggar för Karl skriver ju aldrig ngt och jag får inget veta!
Vad fint ni har!Hoppas vitvarorna dyker upp!
Kram från en insnöad snorig kallemamma.