lördag, november 10, 2007

Chokladoppade oliver, Focaccia med spekeskinke, brie och pesto



Den här bilden tog jag när det var väldigt dimmigt och kusligt här uppe på holmenkollen. Jag hade en sån tur att det kom en man och gick när jag skulle ta bilden. Kommentera gärna.




Min gamla trötta volvo står helt ensam på parkeringen och dör långsamt (den tenderar att aldrig starta nu för tiden)




Jag och ida gick till en utsiktsplats där det var ett superfint ljus så där vid halv 6 tiden på kvällen.




Så här såg det ut den kvällen. Idylliskt. En typisk lager på lager bild med en gran som sätter perspektiv i förgrunden.




Urban-svärm. I väntans tider. Visst har han en fin jacka?


Vill ni se fler bilder så har jag en bilddagbok:
http://djhammerdal.bilddagboken.se

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Junior
Coola bilder Gubben i dimman var ju ursnygg, först retade jag upp mig på telefonlinjen, men efter en stund så insåg jag att den markerar vår tid.-ganska djupt...men vi har druckit vin till middagen Skämt åtsido, hur länge har du haft kamera? Du tar ju superbilder.
Uffepuffe