fredag, september 07, 2007


Hej! Det här har jag gjort sen sist..



Jag har räknat spargris-pengar med ida...



Jag har tagit kort med min kamera...



Den här alltså...



Jag har fått hjälp med att laga...



...min bil...



Jag har tapetserat...



Jag har gett ida ett fotbad...



Jag har jobbat hos pappa...



Ida har blvit flyers...



...och...



...en stor sargreklam...



Jag har gått ut med Jullan...



Jag har skrattat...



Jag har lekt med Ella...



Jag har stängt in min lillebror...



Jag har vilat...



Jag har fått bollar mot mig...



Jag har spelat tv-spel med jonny...



...kalle och isabelle...



...och mikkel förstås...


4 saker jag saknar:


1. Nanaca crash skämten


2. Sångförmåga


3. Åre


4. Badet


Ikväll är det 50-års kalas för Ann, Kalles mamma. De ska bli kul.
Hej då.

4 kommentarer:

Anonym sa...

F...n vilka roliga upplägg du har, funderat på journalist? Själv ska jag bli inredningsarkitekt när jag blir stor.

Hälsningar
"Pimp my home"

Anonym sa...

Haha det var kul! Stavade du Isabelles namn "Isaballe" med mening? Läs min blogg, du har blivit (jättetöntigt jag vet )utmanad

Anonym sa...

Ooops! Du glömde en bild på en jätteläcker tjej du känner, ja o hennes knoddar förståsssss..... De är 27 o 29 år nu!

Anonym sa...

erik det märks ju iallafall att du har en ny kamera!
schysst bild blogg, mycket roligare med bilder än massa text!
piis