lördag, november 25, 2006

Idag fyller Ida 20 år! Grattis!
Tänk om man ändå kunde överraska med att komma i en sån där ballong <-- :D

Jag klev upp runt 9 ialf. Gjorde lite te, macka, yoghurt, tända ljus och en blåbärsmuffin som emma och elin hade köpt. jag fick leverera den eftersom dom är på jobb. Hon fick också 2 småpaket som innehöll ett par coola pärlörhängen och ett dofthjärta. Dom "stora" paketen får hon öppna när elin och emma har kommit hem.

Idag är det julebordsdagen och vi har rekryterat ca 10 st till våran förfest. vi blir väl runt 15-16. Det kommer säkert fler oxå. Vi hade tänkt vara hos oss först och sen gå till Magne för han hade oxå fest. De ska bli kul.
Men först måste ja gå på affären och köpa tårtbotten och sånt. Jag ska baka min första tårta! =) det ska bli väldigt intressant. Efter det måste vi bege oss till vinmonopolet för att köpa vin och sprit. Och sen är det bara att börja!

Jag kommer nog med ett fest referat imorgon om jag inte är allt för trött. Det är jätteskönt å ha en ledig helg. Har inte haft en ledig dag på ett år känns det som.

Ha de!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur blev tårtan? Kan man få receptet? Ett festreferat blir spännande! Vad innehåller ett norskt julebord? Lika som hos oss, eller? Grifötter, svinbaksida,rå fisk,pölser osv. Hälsn en sockerbagare

Anonym sa...

Lywl, ska du säga...