onsdag, november 26, 2008

Min önskelista

Nu är min önskelista för julen 2008 klar.

Jag önskar mig...

*400 gram löshår

*Spindelväv (storpack)

*Danneljons (hela badviken)

*Mailadressen till Idol-Ola

*Presentkort på KICKS

*Administrativa rättigheter

*Ett garageband

*Wonderbaum med kebablukt

*En nitlott

*Klassifiserade filer från Nürnbergrättegången

*Ett paket salt (utan jod)

*Automatisk pastakokare

*Ihopfällbar gungstol

*2000mm sågklinga från Cramo

*Ätpinnar i choklad

*Rutigt hästtäcke i brandsäkert material

*En resa för 3 till fågeltornet i Sikås

*En exakt kopia av månen i papp

*Snörasskydd till mina skor

*Nya väggtapeter som skiftar nyans efter Nastaq-börsens utveckling

*Läderfodral till min jordglob

*Spetskompetens

*Luke Perrys hånflin

*1 veckas konstant massage med fasta tider för måltider och vila.

*Årsförbrukning av akrylfärg

*Bordspress i rokoko (typ som en bänkpress fast ett bord. I rokoko)

*Wikipedia i plastmappar, sorterat utan vidare framförhållning.

*Ligament

*Högt kolesterolvärde

*Becel Pro Active

*Sista ordet i Livets Ord

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag "paxar" nr 8, har tagit mig hela kvällen att koka wonderbaum med en massa får-gris och åsnekött men det blev ganska bra faktiskt, luktar inte direkt hallontårta med det gör sig nog fint i din bruna volvo.
Hälsningar tomte-mor

Hemborg sa...

Jag fixar 6:an! Vilken burk vill du ha dem på, slänger i min monsturösa Linux ver.1337fixaradmnrattpaalla.0.137 -skiva så är saken biff!!

Hannah Bågling Källström sa...

Haha åt fågeltorns-önskan, det var skoj

Anonym sa...

Hahah! bra önskningar