onsdag, april 30, 2008

hej!

så här ser jag ut nu



vi hade fest i lördags och så här såg det ut då:








man kan säga att min syn på danmark har förändrats drastiskt det senaste året. från att ha varit ett okänt folkslag som bara slöddrar med gröt i munnen med ett landsmärke i form av legoland till att vara riktigt sköna piger och drängar. i början fattade man såklart inte ett ord och jag har nog aldrig sagt VA? så många gånger i mitt liv. men nu är jag jättebra på att förstå och det är såklart kul.

jag hoppas alla har det bra där hemma för jag har det riktigt skönt här faktiskt. imorn är hotellet stängt så vi ska ner till vigelandsparken, eller frognerparken (ni vet den med alla nakna statyer) och spela brännboll. det kan bli riktigt kul!

ha de bra så länge!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att få se hur ni har det. Har du varit hem och hämtat mina bågar från 1981?? Faktiskt, så tror jag det. Hälsningar från oss här hemma: NU FÅR NI F..N ta å komma hem snart eller i alla fall bo lite längre norr ut!
KRAMAR FRÅN FAMILJEN HAGGE